PROCESSOS D'APRENENTATGE

A l'aula hi ha ritmes d'aprenentatge molt diversos, començant per alumnes que no saben llegir ni escriure ja vagin a primer o a tercer de primària fins a alumnes que van molt avançats i realitzen les tasques amb molta més facilitat que els altres.

Tot i això, aquestes diferències queden regulades al treballar sempre amb companys d'edats i nivells diferents. La dinàmica d'aula és sempre col·laborativa i participativa, fet que incrementa la constància d'aquells alumnes que els costa més i la motivació per aprendre més d'aquells que van més avançats. Tot i això es nota desconfiança i certa desmotivació en la lectoescripura. Es mostren cansats i emmadrits sempre que necessiten escriure o llegir, perquè desconfien de les seves aptituds.

A l'aula es decideix el que s'aprendrà a partir de les inquietud que tingui l'alumnat, sempre relacionant-ho amb el tema transversal del Carrer. L'alumnat treballa constantment de manera cooperativa i busquen interessos comuns per investigar.

© Alba Jalencas Perera
Universitat Autònoma de Barcelona
Creado con Webnode
¡Crea tu página web gratis! Esta página web fue creada con Webnode. Crea tu propia web gratis hoy mismo! Comenzar